27.1.2013

Grym träningsiver

Grym träningsiver, men ingenstans att träna. Lyckades inte hitta en enda ledig timme att träna på den här helgen och dessutom missade vi TopTeam-läger nr 2. Jag kan i alla fall strecka över städning på min To do-lista. Dessutom hann vi med två drygt en timmes lenkkir med hundarna i dag, så bra så. På morgonen var vi ute med fina Frida. Yra visade prov på fina sociala färdigheter, vilket kanske uppvägde Nalas och Dimmas lite bristande, dessutom var det roligt att träffa lilla Frida.
På torsdagen tränade Yra och feelisen från veckoslutet höll i sig. Jag var riktigt nöjd faktiskt. Kontakterna är osäkra och muren river hon som bekant lätt, men vi funkade bra ihop och hade kul. Bra så!
Sen fick Dimma också lite pröva då så många var borta. Oh my god! Det var hemskt! Så som jag för Yra kan jag inte alls föra henne för då strittar hon bara hit och dit. Jag kan inte alls skicka henne och jag måste hålla ohjaus päällä annars kommer hon förbi direkt. Argh! Hon hoppade rakt in i ringen igen, vad e juttun med att hon inte lär sig? Dessutom håller jag på och förstör också hennes kontakter och hon har inte tillräkligt kontroll på sin kropp ännu utan flyger emellanåt över hindren som en kråka. Jepp, där kom jag ner på jorden igen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti