31.8.2010

Håhåjaja!

Så är man tillbaka på jorden igen. Dagens träningar gick inte så bra. Av nån underlig anledning var Yra hela tiden bakom ryggen på mig. Hur jag än försökte så tolkade hon allt jag gjorde som blindbyten. Vår snabba bom gick i flygande fläng utan några som helst försök att stanna på kontakterna. Gungan flög hon över och snuddade bara ungefär vid mitten. Voi voi.
Flyttat har vi gjort i helgen och det gick rätt bra, men kul är det ju inte. Jag fick mycke hjälp så ett stort tack för det.
Igår tränade vi lydnad för oss själva. BH-provets följe gick super! Vi tog lite inkallning, sitt och ligg från fot och fjärren och jag är riktigt nöjd med allt. Sen fick vi så mycket publik så jag blev störd och vill bort. Nala hann också träna lite. Fot var glatt och hoppsigt och hon gjorde någonsorts konstiga trepunktssvängar när vi vände vänster. Platsliggning klarade hon 25 sek så att jag stod fem meter ifrån, duktigt Nala!
Mer har vi inte hunnit med på sistone.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti