17.11.2010

Yras träning

Yra tränade igår i Kivistö och Mari var där och filmade. Jag skrev visst att jag fanittaa Aijas lugna behärskade stil. Yra gör det inte. Fullt ös-meningslös var mottot, speciellt i början. Inte en tanke på ribbor, kontakter odyl. körde bara för fullt. Som tur fick jag lite ordning på det hela. Det är lärorikt att se sig själv, men det är också fruktansvärt pinsamt. I suck! Tror att jag springer jättefort då jag tar i allt vad jag orkar, men på videon tassar jag nu fram lite smånätt. Jag har tydligen inga lårmuskler. Och jag ska sen tävla i helgen. Tack i alla fall Mari! Skall sätta en link till videorna bara jag kommer över mig själv.

1 kommentti:

  1. :D, höpö höpö! Sulla on niin nopea koira, että eihän siinä kukaan pysy perässä :D. Hienosti se meni, mutta totta on että itsensä näkeminen videolta on ihan kamalaa :P. Nimim. arvaa miksen ohjaa seuraavissa kisoissa itse ;).

    VastaaPoista