25.4.2012

We´re back

Yra avslutade sin paus och tränade för sista gången för våren i Kivistö. Att Yra har haft paus har inte gjort mig till en bättre förare. Hade svårt att inte bli frustrerad på mig själv. Yra var dessutom inte i sitt mest lyhörda tillstånd, men hon kanske gjorde klokt i att ignorera mig. Men vi kämpar på.
Dimma tränade igår. Vi gjorde grunderna i gungträningen; hon skulle trycka ner en platta som jag höll upp en bit från golvet. Inga problem med det, men den riktiga gungan vill hon inte gå nära. Tur att vi har ett annat sätt att närma oss på. Sen gjorde vi tunnel. Inga problem här. In i tunneln for hon från vilket håll som helst också då hon inte skulle den lilla grisen. Sen tunnel hopp, med lite filande gick vi ner från tre vända-på-huvet-och.fråga-matte-vart-vi-ska till en. Bra så. Sen tunnel hopp framförbyte hopp. Även med Dimma lyckades jag vara för sen, men med lite filande gick tom. jag framåt i utvecklingen:) Dimma börjar också ha riktigt bra drive, så jag är nöjd.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti