6.10.2011

Äntligen

Man måste vara glad för att ens ha lyckats på träningarna. Var på mentalträningskurs där jag lärde mig att man skall tänka att man gör fel inte att man misslyckas. Det var lite svårt efter senaste tävlingarna då Yra bl.a. fick för sig att gå runt precis alla hinder även oxern, sen gjorde en så luftig gunga att den aldrig ens rörde i marken och tog bara ett steg innan hon hoppande genom ringen och som kronan på verket tjuvade sista starten. Morr! Tisdagsträningarna gick annars bra, men jag fick inte in rytmen och ribbor regnade i tätt. Men nu idag äntligen hade vi samma karta Yra och jag. Yra gjorde bra kontakter, min handling var tydligen i rätt rytm, hon sökte slalom ingången fint fast den var svår och vi hade grym fart och ändå höll jag ihop det och Yra tog svängarna precis så lysande som hon kan. Hon är nog rätt perfekt änå min lilla blå!

1 kommentti:

  1. hurraa Yra ja Maria! Meillä oli vaikeeta tänään treeneissä ohjata A:n alle putkeen: meni joko A:lle tai tuli putkesta ohi. Toinen kohta oli jaakotus hypyllä, kun Ringo valui selän takaa yli ja meni aina uudestaan ja uudestaan kepeille, kun piti tulla hypyn ja keppien välistä mun perässä. Huoh. En vaan osaa :)...

    Ihan hirveetä säätöä ton livestreamin kanssa ja ostamisen. Vasta kolmas kortti meni läpi. Montakohan laskua mulle on tulossa näistä kisavideoista ;), ei uskalla ajatella.

    VastaaPoista