5.5.2012

Äntligen ett resultat

Vi lyckades kämpa fram en nolla idag, riktigt med tredje placering och allt. Min kondis var inte riktigt på topp. Bowling till sena natten med jobbkompisarna funkar inte så bra som uppvärmning. Bana ett gick åt fanders ren från början då Yra steg upp i starten och sen nog lade sig ner igen men för nära första hindret. Sen hittade vi varken tunneln eller slalomingången, men gjorde sen en snygg gunga så vi avslutade där. Andra banan gick sen felfritt. Bestämde mig för att min kondis inte tillät att försöka hinna göra den mängd framförbyten som behövdes så jag körde med bakombyten istället. Det funkade bra och hade sett snyggt ut, men kostade lite tid för vi blev tredje. Kontakten på bommen var minsann inte klockren, men vi har gjort så få nollor nu så man får vara nöjd med det man lyckas med.
Hoppbanan började bra, men sen slarvade jag lite så Yra rev två hinder  före tunneln och sen fick jag totalt hjärnsläpp. Jag hade för första gången nånsin inte en aning om vart vi skulle sen? Skit! Fick be så mycket om ursäkt av Yra och gå av banan medan domaren skrattade åt mig. Pinsamt!

1 kommentti:

  1. heh, kuka siellä oli tuomarina XD. Onnea kovasti nollasta ja superhienosti palkintosijoituksesta!

    VastaaPoista