17.1.2010

Kyrkslätt

Joo...det gick liksom inte så bra. 15 fel på första banan och disk. på andra. Första banan var totalt kaos från början till slut. Men vi kom iallafall i mål och att vi bara fick 15 fel är att mirakel. Trots våldsamma övervarv på första banan fick jag ordning på Yrbollen inför andra banan. Början gick bra men sen hade jag lite för bråttom och hon kom förbi ett hopp. Snygga slalompinnar sen och en takaa-kierto innan jag glömde vad jag höll på med och därav disk eftersom jag skickade in henne i fel tunnelända. Sen följde A:et och några hopp och gungan där vi såsade på helt oförsvarligt tills jag äntligen fick ordning på mig själv. Slutet var riktigt snyggt. Kan bara konstatera en enda sak: Skärp dig!
Mari och Ringo och Dessi hade en strålande dag: Tre nollor med lite övertid och massor med mat att ta hem.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti